L.A. Lakers NBA Champs

June 14, 2009

LAKERS WIN!!!!!! YAAAAAAAAAAAAA

mike

mike

54 Comments

  1. AThousandSunsLP on December 4, 2010 at 7:13 am

    LOL I just found this post again

  2. mike_n_LP_4ever on June 17, 2009 at 11:11 am

    {Late comment, but oh well ! :)} OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!! I went to Orlando with my friend Morad(and his mom) just to see tha game . Him and I are the biggest Lakers fans in our skool, nieghborhood, and most likely all of Ft. Lauderdale . We were so excited that they won !!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Im still so happy !๐Ÿ™‚

    -Cati

  3. Dori on June 16, 2009 at 8:52 pm

    Like the idiot I am, I went California Adventure on Sunday, and missed the game.. You bet I tried getting a hold of every basketball-loving person I could think of, which include very few of my friends, on my way home! I was ecstatic tho!!!!

  4. Full_Metal_Ninja on June 16, 2009 at 3:21 pm

    HELLZ YEAH! Although I watched the game far away from the city cause I had a feeling riots would happen again.

  5. rockermeg on June 16, 2009 at 12:13 pm

    Hahaha you just ruined it for me! I missed the game:/
    Yay Lakers!!!! Coby kicks ass =P. We’re naming our next kitten Kareem Abdul Jabbar =D
    Lakers rule๐Ÿ™‚
    xxx

  6. Madlen on June 16, 2009 at 6:08 am

    YAY!

  7. LPfan_mar on June 16, 2009 at 4:04 am

    congratulations for Lakers”””’

    but, football is the best sport ever”’ LooOl… Sporting C.P.!!!!

  8. Shinodabestfriend on June 16, 2009 at 3:02 am

    hahahahaha Lakers Rulez!!!!!

  9. liope on June 15, 2009 at 11:17 pm

    Congratulations to Lakers but i have to say, that guy Gasol..I HATE HIM so much!!!! :P:P

  10. TiffTiff33LP on June 15, 2009 at 9:27 pm

    I knew they would win.Go magic,Go lakers.i didint care who won,i like them both.!!!!^_^

  11. Curiosa on June 15, 2009 at 5:51 pm

    lol Congrats 2 them but no excitement from me. Sorry. However since u shared I’ll be sure 2 share w/u the next time the Spurs win a championship, probably 2 seasons from now.๐Ÿ˜› lol Uh, I cannot stand ESPN at all they’re so biased. Anyway, hope you had a good weekend.๐Ÿ™‚ I agree w/Hybr1d_7h3ory, the Lakers franchise is like the Yankee franchise: hard to get excited about.

    @ tacosontuesday I was joking w/mike about when my team wins however since u so โ€œnicelyโ€ went w/โ€œin ur faceโ€ Iโ€™ll remember that after all what comes around goes around.๐Ÿ™‚ At least when my team wins we go out & drive around downtown & get plastered, not riot & destroy other peopleโ€™s property. ๐Ÿ˜€

  12. tacos_on_tuesday on June 15, 2009 at 3:14 pm

    To all the Laker Haters on here…IN YOUR FACE!!!!! DON’T HATE THE PLAYERS, HATE THE GAME.

    Maybe next year ..BITCHES!!!!

  13. NoMoreSorrowGirl on June 15, 2009 at 2:42 pm

    I’m just a kid who never had a nightmare…just now…

    GO MAGIC!

    LOL

    PS: Do you know how to play basketball!? Or you’re just one of the “benchboys”…LOL

  14. ShadowerLiltani on June 15, 2009 at 2:07 pm

    Kobe is mad cool๐Ÿ˜‰ Go Lakers! (I’m not really a basketball or sports fan for that matter, but, you don’t have to be to respect the Lakers)

  15. LPRox3 on June 15, 2009 at 1:48 pm

    That sucks!!!! Sorry but i never likd the lakers. I was hoping that orlando was gonna at least take it to the 6th game. Well will see who wins it next year, hopefully not the lakers,but they are a great team tho.๐Ÿ˜‰

  16. Lidiam01 on June 15, 2009 at 1:38 pm

    MAN! THAT SUCKED SO BAD! =/
    I GIVE THEM CREDIT THOUGH THEY PLAYED REALLY GOOD!!!

    BUT NEXT SEASON….ITS GONNA BE THE ALL ABOUT THE SPURS!!

  17. Maaark on June 15, 2009 at 1:02 pm

    I wish I could watch the finals, but you know, Brazil sucks… HA! I’m glad the Lakers won tho!

  18. numbrocker02 on June 15, 2009 at 12:22 pm

    That was an awesome finals. Lots of close games and the Lakers winning in the end! Great job by all.

  19. natalia_spain on June 15, 2009 at 12:10 pm

    hehe …the best player is Paul Gasol (because he is spanish, and I too) hehe

  20. spraypaintNinkpens on June 15, 2009 at 12:02 pm

    Lame, I hate the lakers. Stern cheated by setting them up with gasol for nothing. Whatever suns will be back and owning the lakers like always soon.

  21. victoria on June 15, 2009 at 11:52 am

    Ooooh yeah! Our Pau, love him, I really admire his job, congrats to the LA Lakers, and kisses to you guys from Spain, take care!

  22. KOBSHI on June 15, 2009 at 11:17 am

    why everyone likes Lakers? I know Kobe Bryant is a real kickass. I’m for Magic, and I’m depressed to learn of their suck play, you know, I was expected fierce battle in Game 5 even I know Lakers is a shoo-in for NBA…๐Ÿ˜ฆ

  23. cuz on June 15, 2009 at 11:06 am

    YES! Great! Woohoo! Always liked them so much! So what’s up Mike, celebration today? Ha!

  24. waie_91 on June 15, 2009 at 10:03 am

    Actually i don know who the hell is lakers…but i recognise them in wwe the basketball gang. It seems like u r 1 of the fans too!๐Ÿ™‚ wish u da best. Lakers & lp rock!

  25. Sintia on June 15, 2009 at 10:02 am

    I didn’t really watch much of NBA this year. I was hoping for the Mavs to get pretty far this year but once they lost then I basically figure Lakers were going to take it. Even tho I was hoping Orlando would win it since I named my son after them in ’96. I know….I’m a dork!! It was random. Well at least I have football season coming….GO COWBOYS!! Glad that your xcited that Lakers won. Have a good week. I hope you, LP, and your families are doing well and are in good health. : )

  26. MichaelFromGermany on June 15, 2009 at 9:13 am

    FINALLY I see the Lakers win the championship!๐Ÿ™‚ Kobe was so damn good! The only bad thing about it is the time difference to germany so I wasn’t able to watch it live๐Ÿ˜ฆ ….have a good day๐Ÿ˜‰
    ๐Ÿ™‚

  27. Ace on June 15, 2009 at 9:04 am

    gratz…you seem to be very happy๐Ÿ˜‰

  28. Charlotte_Jay on June 15, 2009 at 8:54 am

    Congrats! man I love basketball, actually I’m a big fan of sports, seems like you’re a fan of basketball, too๐Ÿ™‚

    Have fun and take care.

    NiloufaR

  29. skindesbous on June 15, 2009 at 7:07 am

    Barcelona must be on celebration, cause Pau Gasol is from there and the football team that won the Champions League is from there as well :D!

  30. EwaPLN on June 15, 2009 at 5:49 am

    Oh NO. In Orlando is the only Polish from NBA – Marcin Gortat. It would be nice if Orlando won cuz Marcin would be the 1st Pole who won NBA finals ;/. But I didn’t even watched it cuz I don’t have a special channel where was played all NBA matches pff. BTW in September in Poland are EuroBasket championships. I can’t wait ;D

  31. ErbseLP on June 15, 2009 at 5:30 am

    Yeah, thats cool.๐Ÿ˜€
    I’m not really a fan because I like sports how snowboarding, skateboarding etc. more but I like baskettball, too.

  32. Lvix on June 15, 2009 at 2:26 am

    Sport never interested me, like it doesn’t matter for me who win…
    But if you do, just go for it!

    This is basket, i like basket a little bit more then football:p

    Greetz,
    Lode

  33. zahra on June 15, 2009 at 2:25 am

    YAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYY!
    ^.^
    GGGOOOOOOOOOOOOOOOOOoooOOOOOO LAKERS!!!!…lol! IF if IF….IF U GuyS LOSE I’LL CUT UR HEADS OFF!(oooh crape)hahaHA.LOL
    PS:mike,could u give us brads speech video!!!i really want to see it!!! X) have fun…take care…bye X)

  34. _MiHaRu_ on June 15, 2009 at 2:23 am

    holy f**k!!they are amazing!!!I’m not really a fan..because I live in europe and I can’t really follow the NBA..but in this video Lakers kicked asses!!I love basketball!!!bye bye Mikey

  35. gaby_ on June 15, 2009 at 1:51 am

    HEY U LOOK SO HAPPY๐Ÿ™‚ CONGRAT MIKE :)))))

  36. kanurachel on June 15, 2009 at 1:48 am

    Congratulation to Lakers!!! I’m so happy!!!

  37. abbykulyde on June 15, 2009 at 12:54 am

    congrats to Lakers! i know ur a fan…LOL

  38. todraw on June 15, 2009 at 12:41 am

    congrat ^^ anyway i’m not a really big sports fan xD

  39. Wotur11 on June 15, 2009 at 12:20 am

    so u like LA lakers ? wow mike i watched that match and i was so sure they would win lol๐Ÿ™‚ cool day mikey xoxoxo

  40. miKer0cks on June 14, 2009 at 11:52 pm

    Yaaaayyy!๐Ÿ˜€ Go LAKERS! God I love this team! They’re the best! Kobe is so f*cking awesome!๐Ÿ™‚ I love his dunks!๐Ÿ˜€ I’d love to watch an NBA match one day bt I live so far away from the US๐Ÿ˜ฆ TV isn’t the same as being in the stadium๐Ÿ˜ฆ

    PS. I saw Brad’s speech yesterday! He was really good! I didn’t really believe that he was gonna play that Britney song…I thought he was joking! But no matter what he was great๐Ÿ˜‰ Congratulate him for me๐Ÿ™‚

    PSS. I just saw that you added a new goal on socialvibe! Great! runs to socialvibe to earn some points for MFR

  41. LAX on June 14, 2009 at 11:35 pm

    Hell Yeah! Time to go see all the loonies at the Coliseum now!

  42. deadzeezorn on June 14, 2009 at 11:04 pm

    conguralations

  43. Gabry94LinkinParkfan23 on June 14, 2009 at 11:03 pm

    LOL Mike, congrats to them๐Ÿ™‚
    i really love basketball, its my fav sport but i support an italian team๐Ÿ˜„
    they’re good though๐Ÿ˜›
    Take care and have a great day!!๐Ÿ™‚
    Gabry

  44. Hybr1d_7h3ory on June 14, 2009 at 10:55 pm

    As much as I like Kobe and the Lakers and how they handle themselves on the court, it is like cheering for the Yankees. They just buy all their players like Chelsea DC and Manchester United do. The Lakers have 15 championship trophies and Kobe has 4 now if I am mistaken. I would have liked to see Dwight Howard or LeBron James walk away with a ring.

    The Lakers were the better team obviously. But I think the Laker/Celtic championship last year was probably the best finals in my lifetime.

    Catch ya later Mike…Hybr1d_7h3ory

  45. murry on June 14, 2009 at 10:46 pm

    CONGRATS. Did you see Brad’s speech yet? It’s on YouTube.

    http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/36229161.html

  46. linkinladie328 on June 14, 2009 at 10:33 pm

    YEEEEAAAAHHH!!!!!!! HEY MIKE, YOU GONNA BE AT THE LAKER PARADE WEDNESDAY MORNING? IF YOU ARE, LET ME KNOW SO I CAN FIND YOU! HAHAHA…I’LL BE THERE!๐Ÿ˜€ PEACE!

  47. Monique on June 14, 2009 at 10:32 pm

    I’m happy as hell the Lakers won ;}

  48. HMF on June 14, 2009 at 9:39 pm

    come on people, we all know that Chester hacked into this website and posted this๐Ÿ™‚ don’t be fooled

  49. linky_luvslp on June 14, 2009 at 9:38 pm

    lol awesomee!๐Ÿ™‚

  50. KATHYxx on June 14, 2009 at 9:21 pm

    sigh

  51. shu on June 14, 2009 at 9:18 pm

    yo sorry mike but im a boston fan oh well keep goin on the albulm man i cant wait to hear it!!

  52. xLinkinParkFanx on June 14, 2009 at 8:51 pm

    Hell Yeeeah!!!
    Reppin L.A!
    ๐Ÿ˜„

  53. ThePrincess on June 14, 2009 at 8:49 pm

    OK !!!! … I’M HAPPY FOR YOU AND LAKERS TOO SO ?????

  54. phill715 on June 14, 2009 at 8:49 pm

    Aww that was so great, hey if you want to post Brad’s keynote speech,

    pt 2:http://www.youtube.com/watch?v=rSlTGW3GDgs&feature=channel

Post Your Own Comment